torsdag den 6. november 2014

Dyrehold


Etape 1

Endnu en udfordringer LÆNGE LEVE… der har været gransket og tænkt højt og spurgt til råds, og dyr som kaniner, hunde, melorme har været vendt og drejet. Endelig blev det besluttet og mit dyrehold er:


                                                               KOMPOST ORM 
                                                                  Eisenia foerida 
                                                                  lille brandorm



Jeg glæder mig nu til, at studere disse nærmere, men jeg syntes bestemt ikke det var så nemt! for hvor finder man sådan nogen orm?, jeg Googlede og fandt et sted hvor jeg kunne købe dem HURRA så nu venter jeg spændt på at de kommer.

Ordrebekræftelse på bestilling af kompostorme


På genbrugspladsen for at hente kompost


kompost


Indkøb af det mest naturlige terrarie jeg kunne finde OR NOT :), kompost klar!,  faglitteratur klar!
så nu
mangler jeg bare ormene!








1 kommentar:

  1. Hejsa

    Fint du er kommet i gang - spændt på at følge med når ormene kommer

    Vh Ida

    SvarSlet