torsdag den 6. november 2014

Dukkeprojekt


Etape 1 - Indsamling af materialer

Det her er lige MIG og jeg glæder mig så meget. Temaet skulle bestemmes og nu hvor vi hver fredag har temaet eventyr og teater på programmet i Brumbassen (vuggestue i Skårup, Sydfyn). Har der været en del at vælge i mellem, dette betyder at den dukke jeg vil i gang med ender på de skrå brædder i Brumbassen. :)

Hvem af de små poder kender ikke godt Postmand Per og katten Emil




Der er selvfølgelig nogle didaktiske overvejelser bag dette valg og et af nøgleordene er genkendelighed. Genkendelighed gør bl.a. børne trygge og skaber grobund for modtagelse af ny læring dette vil jeg komme nærmere ind på senere i opgaven.




Diverse materialer

Papirgranulat
selvhærdende ler

Litteratur og vejledning














































Det bliver et spændende projekt som jeg glæder mig til at se resultatet på! - jeg har valgt at starte ud med det materiale som vi har fået udleveret til KNOLDEN, men vil derudover prøve at arbejde med det selvhærdende ler som en sideløbende opgave for at se forskellen i materialetyper og udtryksformer VI SES POSTMAND PER :)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar