torsdag den 6. november 2014

Biotopopgave 3

Etape 1

For mig har det været en udfordring, at skulle finde forskellige aktiviteter med de planter og dyr som jeg skulle finder på min biotop troede jeg J!!! Der skete nemlig det da jeg kom der ud, så var det faktisk slet ikke så svært alligevel, jeg fyldte lommerne med alt hvad de kunne bærer og en beslutning om at jeg måtte afsted igen senere på ugen.



Det handler bare om, som der også står beskrevet i bogen "Natur og miljø i pædagogisk arbejde"  at afbryde læsningen hyppigere, tag et fast greb i Hunterne, redskaber samt tag Gilbert i snoren og så komme afsted, ud og komme i gang med feltarbejdet, værkstedsaktiviteterne og de pædagogiske eksperimenter.

 
Gilbert




Nu skal de indsamlede materialer, studeres, tørres og lægges i pres og så vil jeg glæde mig til at komme retur og fortæller om mine didaktiske overvejelser jeg har gjort mig og vil gøre mig ift. aktiviterne. 




Det medførte at jeg måtte på biblioteket og finde faglitteratur :)




1 kommentar: