mandag den 17. november 2014

Dukkeprojekt - papirgranoulat

Etape 2

Sideløbende med dukkeprojektet med selvhærdende ler, gik jeg i gang med papirgranoulat, jeg havde allerede en fornemmelse af at det æstetiske udtryk på denne dukke ville blive meget anderledes, men glæde mig til at komme igang.

Papirgranoulat

Vand, tapetklister, polyfilla tilsættes og blandes godt

Således blev det, dog var det meget løst, havde svært ved at bedømme hvilke materialer
jeg skulle tage mere af, så jeg lod den blive! :)

Styrofoam kugle som jeg også tidligere brugte til fremstilling af
dukken med selvhærdende ler. Papirgranoulaten var ikke nem at
arbejde med og tænke det ser håbløst ud, hvis man kan
ane det, bygge jeg hovedet op som før.

næse, mund, øjenhuler, kinder, hage og pande er lagt på

Noget fremstående øjne he he

Ører og øjenbryn som egentligt skulle have været øjenlåge, men det gik ikke helt som forventet!

Lidt krogede hænder

og sidst men ikke mindst støvler

I denne fase har jeg stadig den ide, om at det her også skal være Postmand Per men…….



Ingen kommentarer:

Send en kommentar