mandag den 17. november 2014

Dukkeprojekt - papirgranoulat

Etape 3 - sminkning :)

Så er papirgranoulaten endelig tør, det tog nogle dage inden den var tør, efter jeg havde vist mine søde kollegaer min fremstilling, var alle enige om at dette måtte da være Trolden fra de 3 bukkebruse, så endnu et eventyr er på vej til vores teaterforestilling om fredagen i Brumbassen


Klar til maling med akrylmaling



Erfarede at det ikke var så nemt at dække dette materiale, og
jeg måtte male ansigtet og hænderne hvide før jeg kunne påfører hudfarven,
hvilket gjorde tørringsprocessen lidt længere

Så er hudfarven endelige tør, og nu skal trolden gøres en smule venlig, da vi jo
har med vuggestuebørn at gøre, inden malingen så den en smule bister ud :)

Bryn, øjenvipper og den blå farve med sort pupiller gør den allerede rigtig rar ud

Ups så blev han lidt tøset, men det må jeg rede med påklædningen,
og så er det jo sådan at man på de skrå brædder har væsentligt mere sminke på som skuespiller
hvilket gør at de bagerste række også ser det æstetiske udtryk :)

1 kommentar:

  1. Fed dukke, Christina og sejt at den kan inddrages i dit daglige arbejde!

    SvarSlet