mandag den 17. november 2014

Dukkeprojekt selvhærdende ler

Etape 4 - opbygning af krop

Turen gik til Silvan og jeg fik bl.a. købt træ, øsken, elefanttråd og hjemme havde jeg en limpistol. Min største søn var behjælpelig med at komme med forslag om at der skulle laves en tegning inden man kunne starte så det fik vi lavet. Jeg kan derudover takke mine mandlige medstuderende som har været lidt hurtigere med denne opgave, hvor jeg kunne blive inspireret TAK

Konstrukstionstegning med mål til størrelser på træstykker til henholdsvis
skulder, overarm, underarm, hofte, lårben og skinneben

Takker min medstuderende Bent for inspirations til dette billede og løsning

Og endnu en tak til min medstuderende Michael C for denne fremragende ide med at bruge Øskner 

Så er stumper klar til at blive sat sammen med elefanttråd

Øskner sat sammen med elefanttråd herefter afklippet og sat en smule lim fra limpistol for man ikke stikker sig, skulderparti og hofte også støttet af limpistol

Så er han klar til at få syet tøj, syntes det er blevet et godt resultat - glæder mig til at han skal bruges
i vores teaterstykke i Brumbassen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar