torsdag den 11. juni 2015

Så er det tid til afprøvning af røgeovnen :)

Med inspiration fra kokken Henrik Houborg som underviste til Røgekurset - har jeg valgt at lave en varmrøget laks som et af mine første projekter i min Røgeovn



Ingredienser til marinade bestod af:

Olie
Hakkede mandler
Dild
salt, peber
Brun farin
Hvidløg



Røgeovnen var okay at styrer inden jeg begyndte at røge i den - men hold da op det blev ikke nemt for mig at finde ud af at finde ud af tilberedningstiden, det er en af de ting jeg lærer med tiden




Glæder mig nu til en sommer hvor der skal eksperimenteres - jeg kan kun sige at det har været et dejligt projekt!!!

1 kommentar:

  1. If you want a help related to hotmail problems then please visit my site hotmail customer service uk .I hope you like my site.

    SvarSlet