mandag den 17. november 2014

Dukkeprojekt - selvhærdende ler

Etape 2

Jeg blev så inspireret af, at skulle lave dukke, at jeg for min egen skyld startede med selvhærdende ler, jeg havde været på biblioteket og havde fundet nogle fantastiske bøger som gjorde, at dette materiale var nødt til at afprøves :)

Grundformen til Postmand Per er igangsat, under den selvhærdende ler har jeg brugt en styrofoam kugle

et pandestykke og hagestykke er lagt på, glattet ud og øjenhuler er forberedt


Næsen blev påsat

Ekstra hagestykke og kinder bliver påsat og glattet ud

Lidt meget runde kinder he he


Kugler af ler sat på som øjne. Munden gav mig mange problemer, den er godt nok ikke nem,
og det endte med at jeg måtte tage den af og begynde forfra øv øv 

Ører og øjenlåg

Finish er klar til tørring og faktisk godt tilfreds :)

Hænder

Støvler til uniformen 

Ups et par dage efter fik han da lige en hals

Lidt dobbelthage, det må være alt den kage
han får rundt i den lille by, men fin blev han







Ingen kommentarer:

Send en kommentar